Sıkça Sorular Sorular



 

SİPARİŞLER

 


1. Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?


• Whatsapp hattımız üzerinden  0 (543) 316 43 43


• Web sitemiz ( www.ZuuM.com.tr ) üzerinden üye olarak ya da üye olmadan da en hızlı şekilde   siparişinizi oluşturabilirsiniz.


Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

 

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)


2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.


3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.


4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.


5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.


6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!

 


2. Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim ?

 


Herhangi bir ödeme seçeneği ile ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan itibaren elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajını alırsınız.


• Ödeme tamamlanınca ‘ Siparişiniz başarıyla sonuçlanmıştır! ‘şeklinde bir ekran göreceksiniz.


• Aynı sürede sms ile sipariş numaranız, siparişi girerken verdiğiniz cep telefonu numaranıza gönderilecektir.


• Siparişiniz kargoya teslim edildiği zaman (zuum.com.tr) Siparişiniz kargoya verildi.' başlıklı kargo takip numarası bulunan bilgilendirme SMS’i alacaksınız.


İPUCU: Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

 


3. Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?


Kargolanmayan  ürünler için, bizim ile  Whatsapp iletişim hattımız ile (0543 316 43 43) iletişime geçmeniz durumunda kolaylıkla iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Siparişiniz faturalandırılmamış ise; sağ tarafta aktif olan iptal butonunu tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz


• İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 15 iş günü içerisinde tamamlanır.


• İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:


1.    Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.


2.    Ürün iade şartlarına uygunsa 7-15 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.


3.    Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.


4.    İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde birkaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.


5.    www.zuum.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örneğin; ürünümüzü 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

 


4. İndirim Koponumu/Kodumu Nasıl Kullanabilirim ?


Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.


1. Ürünü sepete ekleyin.


2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.


i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.


ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.


İPUCU: Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.

 


5. Aradığım Ürüne Nasıl Ulaşabilirim ?


Tüm sayfalarımızda sağ üstte yer alan "Arama" seçeneğini kullanarak, yazdığınız marka ya da ürün kodunu tüm ürün kategorileri arasından kolaylıkla arayabilirsiniz. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz.

 

 

6. Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim ?


Siparişlerde değişiklik yapamıyoruz. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz. Dilerseniz yeni almak istediğiniz ürünler ile yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

 

 

7. Elime Ulaşan Ürün İçin Numara Değişimi Yapabilir miyim ?


• Öncelikle ürünün kesinlikle kullanılmamış ve yeniden satılabilirliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.


• Adınıza düzenlenmiş faturanın arkasını doldurarak Yurtiçi Kargo (başka kargo ile gönderilen ürünlerde mesuliyet kabul etmiyoruz.) ile 15 gün içerisinde tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Değişimi istediğiniz ürün stoklarımızda varsa ürün depomuza girdikten sonra 1-3 iş günü içerisinde çıkışı yapılacaktır. Ürün stokta yok ise atölyemize üretim sürecine girecektir ve bu duruma bağlı olarak 3-7 iş günü içerisinde teslimatı sağlanacaktır.


• Kargo ücreti değişimlerde ücretli olarak yapılmaktadır. Gönderirken Yurtiçi Kargo anlaşma kodumuz ile ücretsiz, biz gönderirken ücret siz tarafından ödenecektir.


• Tarafımıza gönderirken size belirteceğimiz ''360224243’’ Yurtiçi Kargo anlaşma kodunu belirtmeniz gerekmektedir.

 


8. Kargodaki Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim ?


• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.


• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise;faturalandırılmış olup iptal yapılamaz.

 

 

9. Siğarişim İptal Edilmiş, Nasıl Bilgi Alabilirim ?

 

Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mesajdan öğrenebilirsiniz.


Sorularınız için bizimle 0 (212) 641 89 90 numaralı hattımızı arayarak , whatsapp numaramız 0 (543) 316 43 43 üzerinden iletişime geçerek ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

 

 

10. Siparişim Hasarlı Ulaştı. Ne Yapmalıyım ?

 

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.


Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:


1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.


2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.


Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle 0543 316 43 43  numaralı hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

 

 

11. Siparişim Eksik Gönderildi. Ne Yapmalıyım ?

 

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.


Paket içeriği eksik veya yanlışsa:


1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.


2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.


3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.


4. Durumla ilgili bizimle 0543 316 43 43 numaralı hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.


• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

 

 

12. Aldığım Ürünlerin Fiyatına KDV Dahil midir ?


Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

 

 


KARGO VE TESLİMAT

 

 

1. Sipariş Ettiğim Ürün Şu Anda Nerede ?

 

Siparişleriniz kargoya verildiğinde, tarafınıza gönderilen kargo takip linki ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu hesabınıza giriş yaparak da görebilirsiniz.


Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan veya 0543 316 43 43 No'lu hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 

 

2. Siparişim Hangi Kargo İle Gelecek ?

 

Firmamızın kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı Yurtiçi Kargo’ dur.


 

3. Kargo Ücreti Kimin Tarafından Ödeniyor ?

 

www.zuum.com.tr’de kargo ücreti  alışverişlerinizde ücretli olup  tarafınızdan karşılanmaktadır. Alışveriş limiti uzaklık sınırı olmadan Türkiye içerisinde her yere  gönderilmektedir.

 

 

4. Siparişim Kargoya Verildikten Sonra Adres Değişikliği Yapabilir miyim ?

 

Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için 0543 316 43 43  numaralı hattımızı arayarak, iletişim formundan bize yazarak ya da destek@zuum.com.tr adresine talebinizi belirten mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.

 


5. Siparişim Ben Adresimde Yokken Gelmiş , Bu Durumda Ne Yapabilirim ?

 

• Kargo firması adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.


• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Zuum 'a iade edilir.


• Zuum 'a iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız aşağıdaki kanallardan bizimle irtibata geçebilirsiniz.


• Whatsapp destek hattı: 0543 316 43 43


• E-posta: destek@zuum.com.tr


• Sitemizin alt kısmındaki iletişim bölümünden

 

6. Yurt Dışına Tesmilatınız Var mı ?


Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız bulunmaktadır.

 

7. Resmi Tatil Günlerinde Teslimat Yapılıyor mu ?

 

Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

 

 

8. Aldığım Ürün/Ürünler Hangi Saatlerde Teslim Edilecek ?


Yurtiçi  kargo tarafından;


• Hafta içi 09:00-18:00


• Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimatı yapılır.


• Pazar günü teslimat yapılmaz.

 

 

9. Teslimat Sırasında Nelere Dikkat Etmeliyim ?


• Siparişlerinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.


• Kargo poşetinde veya üründe hasar varsa, paket içeriği eksik veya yanlış ise;

1.    Kargoyu kesinlikle teslim almayın.


2.    Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.


3.    Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte Zuum ’a geri gönderin.


4.    Durumla ilgili mutlaka bizimle irtibata geçin.


Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi bize iletin. Uzman müşteri danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

 


10. Ürünlerimi Kaç Günde Kargoya Veriyorsunuz ?

 

Teslimat süremiz 1-3 iş günüdür. Ürün stokta var ise 24 saat içerisinde kargolanması gerçekleşecektir. Stoklarımızda yok ise atölyemizde üretim sürecine girecektir ve bu duruma bağlı olarak ise teslimat süremiz 3-7 iş günüdür.

 

 

11. Kargo Firması İade Gönderimi Almaya Gelmedi Ve Bu Durum Karşısında Ne Yapabilirim ?


• 15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.


• Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz


• Kargo firmaları kurye operasyonunu günlük olarak düzenlemekte olup, ürün gönderim işlemleriniz için günlük olarak kurye talep etmeniz gerekiyor.


• Kargo firmasına kurye talebinizi ilettiniz ve o gün içerisinde kargo firması iadenizi almaya gelmediyse, bir sonraki gün tekrar talebinizi iletmelisiniz.

 

 

 

ÖDEME

 


1. Nasıl Ödeme Yapabilirim ?


• Kredi kartı ile +9’ye varan taksit imkanı


• Banka kartı


• Kapıda nakit ödeme ; (+5.00 ₺) - Kapıda Kredi Kartı ödemesi YOKTUR.


• Havale/eft


Hesap numaramız:

AtılgaN Store Ayakkabı Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi

Ziraat Bankası

Şube : Yayla Bahçelievler/İstanbul şubesi

Hesap Numarası: 2421-89523717-5004

 IBAN : TR 5400 0100 2421 8952 3717 5004



Siparişinizi verdikten sonra tarafınıza ulaşan sipariş numarasını havale/eft yaparken açıklama kısmına yazmayı unutmayınız.

 

 

2. Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var mı ?

 

Tüm siparişlerinizde kapıda nakit ödeme seçeneği size sunulmaktadır. Siparişlerinize kargo ücretine ek olarak 5 TL kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılmaktadır. İade işlemlerinde hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır.

 

KAPIDA KREDİ KARTI ÖDEMESİ YOKTUR.

 

3. Banka Kartı İle Ödeme Yapabilir miyim ?

 

Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

 

 

4. Kredi Kartına Taksit Yapılıyor mu ?


Kredi kartı ile yapacağınız ödemelerde anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartlarına taksit imkanı sunulabilmektedir. Taksit imkanı sunan bankalar ve taksit sayılarına ürün sayfasından “Taksit Seçenekleri” alanından ya da ödeme sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

 

5. Kredi Kartımı Nasıl Keydederim ?

 

Ödeme sayfasında 'Kredi kartı bilgilerimi sakla' kutucuğuna tıklayarak kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.

 


6. Kredi Kartıyla Ödeme Yaparken Güvende miyim ?

 

Evet tamamen güvendesiniz.

 

• www.zuum.com.tr’de en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar uygulaması bulunmaktadır. 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılmaktadır.

 

• www.zuum.com.tr’de alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

 

• Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliği sağlanmak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

 

 

7. 3D Güvenli Ödeme Nedir ?


3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.

 

 

8. 3D Güvenli Ödeme İle Nasıl Ödeme Yapacağım ?


Ödeme sayfasında, “Kredi Kartı” seçeneğini seçip kredi kartı veya banka kartınızın bilgilerinizi girdikten sonra alt kısımda yer alan “3D Secure ile Öde” seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Ödemeyi Yap” butonuna bir sonraki adım olan 3D Güvenli Ödeme' ye yönlendirileceksiniz. Bu sayfada alışverişinize ait bilgilerle birlikte "kişisel güvenlik mesajınız (PAM)" ekranda gözükecektir. Bu mesaj sadece siz ve kartınızı size gönderen banka tarafından bilinmektedir. Mesajın ekranda gözüküyor olması kartı tarafınıza gönderen bankanın web sitesine güvenli olarak bağlandığınızı göstermektedir.

 

Bu sırada kredi kartınızın ait olduğu banka sistemlerinde kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından tek kullanımlık SMS bilgisi iletilecektir. Cep telefonunuza gelecek mesaj içeriğinde işlemi doğrulamakta kullanacağınız şifreniz ve şifrenin ait olduğu işlem kodu yer alacaktır. "Kişisel Güvence Mesajı" nın size ait olduğunu kontrol ettikten sonra bu şifreyle sisteme kendinizi tanıttığınızda işlem tamamlanacaktır. Siz şifre girişi yapmadan alışveriş tamamlanmaz. Şifrenin onaylanması ile ödeme işleminiz tamamlanacak ve siparişiniz oluşturulacaktır. SMS ile gelen şifrenizi 3 dakika içinde kullanmanız gerekmektedir. Aksi halde şifreniz geçersiz olacaktır. Şifrenin geçersiz olması halinde söz konusu ekrandan ikinci bir şifre daha isteyebileceksiniz. Bu şifrenin geçerlilik süresi ise 5 dakika olacaktır. Bir alışveriş işlemi esnasında, en fazla 3 farklı SMS talep edilebilecektir. Aynı şifrenin 3 defa hatalı girilmesi durumunda ise, işleminiz tamamlanamayacaktır. Cep telefonu bilginiz banka sisteminde kayıtlı değilse veya yukarıdaki işlemleri yapmanıza rağmen bir problem yaşıyorsanız lütfen bankanız ile irtibata geçiniz.